Obsah fóra 4runnerclub.org 4runnerclub.org
Diskuzní fóra
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chorche - vůtce
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra 4runnerclub.org -> Kdo fšechno je členem klubu...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
chorche
Site Admin


Založen: 12. 06. 2003
Příspěvky: 4203
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 15:05    Předmět: Odpovědět s citátem

u toho automatu by teoreticky mohlo bejt něco rychlejšího, ale i tak to nepude pod 3,5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
chorche
Site Admin


Založen: 12. 06. 2003
Příspěvky: 4203
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 15:09    Předmět: Odpovědět s citátem

tak i podle www.toyodiy.com tam je 4,3 i u automatu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
EL PANELL



Založen: 14. 02. 2008
Příspěvky: 1630
Bydliště: rošnOFF

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 15:13    Předmět: Odpovědět s citátem

mysim že v 2WD AT bylo 3,9..... někde sem dával takovó tabulku, ale to bylo snad někdy před rokem
_________________
Husqvarna TE610, Suzuki GSX-R 1100,
psí bóda 4RUNNER 2.4td téměř bez úprav(chorchl,CB,IronMan+45mm, BFG M/T KM2 31",WARN locking hub,Garmin)
mtb DEMA ASTI DB
http://elpanell.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Xaler



Založen: 15. 11. 2009
Příspěvky: 125
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 17:04    Předmět: Odpovědět s citátem

a to znamená teda co? Tak mi to vysvětlete nebo si to zkuste s tím kolem doma. Jinak díky za zjištění
_________________
Toyota Truck, 2,4 EFI, LPG, lifting, neustále se seroucí AT vyměněna za MT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chorche
Site Admin


Založen: 12. 06. 2003
Příspěvky: 4203
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 17:11    Předmět: Odpovědět s citátem

já to s kolem u sebe skoušel a mně to funguje jak má Very Happy Ještě dotas - skoušels to na přetku i na zatku ? Vobojí stejně ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
4wheeler



Založen: 06. 06. 2010
Příspěvky: 38
Bydliště: Wheeling,Moab,Badlands,Clifs,Pipe-Line,UH.Brod

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 18:04    Předmět: Odpovědět s citátem

nejpresnejsi metoda je se podivat dovnitr a spocitat zuby na hrusce a taliri,pak to podelis a mas Wink .no a jestli tam dlouho nikdo nebyl tak aspon das novej olej ,tim nic nepokazys Cool .
nejvetsi diff na toy je 5,71.
_________________
ToyLet-350ci, 38,5"Boggers +
I wanna be like BARBIE that Bitch has every thing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xaler



Založen: 15. 11. 2009
Příspěvky: 125
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 18:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem předek i zadek
_________________
Toyota Truck, 2,4 EFI, LPG, lifting, neustále se seroucí AT vyměněna za MT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EL PANELL



Založen: 14. 02. 2008
Příspěvky: 1630
Bydliště: rošnOFF

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 20:41    Předmět: Odpovědět s citátem

41 (případně 43)zubů na talíři a 10 zubů na hrušce(na hrušku je připojenej kardan) = 41 (43) :10 neboli 4,1 (4,3) - to je převodový poměr v diferenciálech čím je číslo vyšší, tím je převod více do pomala a tím má vícwe síly a vůz jede pomaleji. víc polopatě to vysvětlit neumim.
_________________
Husqvarna TE610, Suzuki GSX-R 1100,
psí bóda 4RUNNER 2.4td téměř bez úprav(chorchl,CB,IronMan+45mm, BFG M/T KM2 31",WARN locking hub,Garmin)
mtb DEMA ASTI DB
http://elpanell.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Xaler



Založen: 15. 11. 2009
Příspěvky: 125
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: čt 18.11.2010, 21:21    Předmět: Odpovědět s citátem

To já chápu akorát mi pořád neleze do hlavy že to tak není kam se ty otáčky ztrácí když tím točím.
_________________
Toyota Truck, 2,4 EFI, LPG, lifting, neustále se seroucí AT vyměněna za MT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomec



Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 159

PříspěvekZaslal: pá 19.11.2010, 23:55    Předmět: Odpovědět s citátem

To je celkem pech, že ti někdo krade polovinu otáček diferáku. Ale když si představíš, jak klasickej dif. funguje, tak se možná dopátráš toho, proč se to děje. Je přeci jasný, že když máš jedno kolo pevně na zemi, a druhý ve vzduchu, a přitom točíš vstupem do diferáku od kardanu, tak se ti to odlehčený kolo bude točit dvojnásobnou rychlostí, než odpovídá převodovýmu poměru diferáku, protože to druhý kolo bude stát na místě a otáčky se přes satelity přenesou na odlehčenou poloosu a kolo. To je podstata funkce otevřenýho diferáku. No a když to vezmeš opačně, a budeš točit kolem zvednutým na heveru, tak se bude kardan točit polovičníma otáčkama, než by odpovídalo skutečnýmu převodovýmu poměru. To znamená, že na Runneru máš pravděpodobně převod 1:4.1, a na pick-upu 4.3, což je normálka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chorche
Site Admin


Založen: 12. 06. 2003
Příspěvky: 4203
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so 20.11.2010, 9:56    Předmět: Odpovědět s citátem

no proto sem mu ale řikal že musí votočit kolem 2x aby vykompenzoval to zabloklý kolo. Bes zabloklýho kola se to různě mrcasí mezi kolama a nezměříš to. Dyš otočí kolem 2x měl byse mu kardan votočit 4 aněco krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Xaler



Založen: 15. 11. 2009
Příspěvky: 125
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: so 20.11.2010, 14:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže konečně úspěch, nikdo mi neřekl že se výsledek násobí dvěma a přitom je to tak jednoduché a logické, Děkuji. Teď ještě bych potřeboval co to znamená diferák 7,5 nebo 8 to jsou palce toho planetovýho kola. Je přední a zadní diferák stejný a vyměnitelný?
_________________
Toyota Truck, 2,4 EFI, LPG, lifting, neustále se seroucí AT vyměněna za MT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomec



Založen: 21. 10. 2006
Příspěvky: 159

PříspěvekZaslal: so 20.11.2010, 21:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to je super, že se to vysvětlilo. Chorche, o tom, že ty víš jak správně zjistit převod v difu jsem vůbec nepochyboval. No a s tou zaměnitelností diferáku, tak jestli myslíš přední a zadní mezi sebou, tak u Runnera to nejde, tam je přední dif. s průměrem soukolí 7.5“, a zadní 8“. Ale jestli máš pickupa – Hiluxe s přední tuhou, tak tam jsou obě soukolí stejný – 8“, a zaměnit celej dif. zepředu dozadu se dá, ale liší se košem – vzadu je zpravidla samosvor a vepředu klasika otevřenej dif., ale co se montážních rozměrů týká, tak jsou shodný. Ale pokud myslíš, jestli jsou stejný převodový poměry vepředu a vzadu, tak samozřejmě jsou, a vyměnit za jinej poměr musíš vždycky oba dva.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chorche
Site Admin


Založen: 12. 06. 2003
Příspěvky: 4203
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne 21.11.2010, 16:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Jéé já nepochyboval že ty nepochybuješ Very Happy Jen sem nevěděl, jestli si Xaler fšim toho že sem mu to už psal Very Happy Jináč on bude mít vepředu nezávislou, je to podle mě auto ze států (podle automatu a motoru 2,4 EFI) A tam dávaly nezávislou na hiluxky ve stejnou dobu jako u běžců - tj. od roku 1986.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Xaler



Založen: 15. 11. 2009
Příspěvky: 125
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: ne 21.11.2010, 16:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikdo nepochybuje a nikdo to nenapsal. Teď aspoň vím na čem jsem až budu shánět převody do diferáku a ausinu. Stejně se do nich ještě podívám. Ale pokud nevyhraju boj s korozí tak jsem bez TK a auto končí. Nemohu sehnat za normální cenu dlouhou korbu espoň maličko použitelnou. Jo a samosvor to bohužel nemá tak zůstanu viset i za sucha v každý větší díře.
_________________
Toyota Truck, 2,4 EFI, LPG, lifting, neustále se seroucí AT vyměněna za MT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra 4runnerclub.org -> Kdo fšechno je členem klubu... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © phpBB Group
Server powered by TELE3